Do you understand the feeling of missing someone?
It is just like that you will spend a long hard time to turn the ice-cold water you have drunk into tears.

大写的懵逼

一觉醒来发生了神马?我特么说了是模仿模仿,我把EC的图放旁边照着画的!!!但是我没有描图啊←_←凭什么说我描图,你觉得像我就是描图←_←真是醉了……爱说说~本来就是圈地自萌的小透明一枚……大不了去工地搬砖清净几天好啦~(喂)

评论(16)
热度(2)

© 拖拖 | Powered by LOFTER